8 Ağustos 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Nil Burak

Nil Burak - Üflüyorum İşte

Hamur olsan oklavanım tencereysen kapağınım
Bavul olsan tokmağınım vuruyorum işte var mı diyeceğim
Sen hamamsan duşun benim sen kafessen kuşun benim
Piyanoysan tuşun benim basıyorum işte var mı diyeceğin
Sen damatsan gelin benim sen gitarsan telin benim
Akort yapma elin benim sıkıyorum işte var mı diyeceğin
Tatlı olsan tadan benim derya olsan dalan benim
Zurna olsan çalan benim üflüyorum işte var mı diyeceğin

MP3

1 yorum:

Ergin dedi ki...

Henüz indirip dinlemedim, hemen indiriyorum. ama şu sözlerle bile benim en sıcak CŞA'larımdan birisi oldu bile :))

Derhal en acele tarafından bu güzide şarkıya bir reklam lazım :))

Sen dereysen sazan benim, sen Hocaysan kazan benim.
Sen yorumsan yazan benim, yolluyorum işte var mı diyeceğin.

:)))