29 Ağustos 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Banu Alkan

Banu Alkan - Afrodit + Banu Remix

Ben aşkların kızıyım bunu böyle bil
Aklın kalır benim aşkımda
Tüm gözler benim üstümdedir
Var mı benim gibi şu dünyada

Bir efsane oldu benim hayatım
Hep can yaktı bedeninde aklım
Sen herkesi seviyorsun
Ben Afrodit’im herkes mi sandın

Sen de biliyorsun ne söylesem hep boş
Benim sana tutkum oldum olası var
Ben de bir kulum Tanrı değilim ama
Ne yapsam ne etsem kalbim yanar

İşte buyum Afrodit mavilerin kızıyım
Tanrılarda istemiş heveslenme canım

MP3

2 yorum:

tuncywashere dedi ki...

Tamam itiraf ediyorum bende bu albüm kaset formatında vardı :D Ama dinlemeyeli uzun zaman olmuştu teşekkürler Kadri.Neden uzun zamandır dinlemediğimi de hatırlamış oldum :)) Remix ise ayrı bir heyelan ... af ro dit af af ro ro didididi dit dit :))

Kadri Karahan dedi ki...

Tamam ben de itiraf ediyorum ... Sırf bu albümü için en yakın zamanda Unkapanı'na gideceğim ...

Böyle bir albümü yarınlara saklamak lazım Tunç, kıymetini bil kasetinin :))) ...