22 Ağustos 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Mustafa Topaloğlu


Mustafa Topaloğlu - Gerizekalı Sevgilim

Sende biraz akıl olsa beni severdin
Düşünce ve mantık olsa sen de severdin
Sevilecek insan bendim neden sevmedin

Gerizekalı sevgilim benim

Güzelliğin dile düştü şaşırttı seni
Bilmem kime inandın terkettin beni
Söyle bana benin kadar kim sevdi seni
Gerizekalı sevgilim benim

Sende biraz duygu olsa beni severdin
Düşünce ve mantık olsa sen de severdin
Güzelliğin birgün biter neye güvendin

Gerizekalı sevgilim benim

MP3

3 yorum:

Ergin dedi ki...

Obama dua etsin şarkılar karışmamış :))

Kadri Karahan dedi ki...

Sevgili Muhammed önerdi bu şarkıyı ben de ilk kez dinledim, kendisine teşekkür ederim ...

Aslında kendisine ait daha nice CŞA çalışma mevcut durumda sırasını bekliyor malum :) ...

Adsız dedi ki...

Muhammed Tiryaki

Topaloğlu'na sorsak "Sevgiline neden gerizekalı diyorsun, hadi diyorsun neden gerizekalı biriyle sevgili oluyorsun, hadi oluyorsun o zaman sen de gerizekalı olmuyor musun?" Jüpiter'e giden ilk mekiğe binip kaçar herhalde:))