27 Mayıs 2010 Perşembe

Ceynur ile Kadın Şarkıları

Geçtiğimiz aylarda ilk albümü ‘’Aşk, Yağmur ve Çikolata’’ isimli ilk albümünü yayınlayan Ceynur 25 Mayıs tarihinde Balans Jolly Joker’de bir konser gerçekleştirdi. Küçük yaşlarda müziğe başlayan Ceynur nihayetinde gelen bu ilk albümünün ilk klip şarkısını ‘’Yağmur’’a çekmişti; ikincisi ‘’Aşk’’a geliyor.

‘’Ceynur ile Kadın Şarkıları’’ adı altında bir konsept ile bu konsere hazırdı Ceynur ve geceye kendi şarkılarının yanında kadın vokallerden dinlediğimiz şarkıları sundu dinleyicilerine. Üstelik sürprizleri de vardı ki gecenin.

Açılışı ve kapanışı ‘’Yağmur’’ ile yapan Ceynur’un repertuarında Sezen Aksu’dan Ajda Pekkan’a, Sertab Erener’den Nil Karaibrahimgil’e ve birçok isme dair şarkılar vardı ki o çok sevilen, herkesin sözlerini ezbere bildiği bu şarkılara eşlik etmemek olmazdı. Hiç ara vermeden uzun soluklu bir konser olmasına rağmen başından sonuna enerjisi hiç eksik olmadı kendisinin. Enerji demişken Ayşe Özyılmazel’in bu şarkısının böylesi bir repertuarda ne aradığını biz birkaç bakış çözemedik :)

İlk sürpriz Metin Arolat’tı. Ceynur ve Arolat sahnede ‘’Esmer Günler’’i söyledi ki ‘’Kayahan geldi aklıma ''Kayahan İhbar Hattı’’ var mıdır acaba diye geçirdim aklımdan :) Şaka bir yana enteresan bir düet ve sempatik bir ikili oldular sahnede. Ben o ara çok eski bir arkadaşımla karşılaşmış olmanın sevincinde çığlık atıyordum bir köşede ayrı. Bu arada Arolat yeni bir albüm hazırlamış, yarından itibaren radyolarda çok sıkı bir yaz şarkısı bizi bekliyormuş haberini de aldım, beklemeye başladım.

Balans tıklım tıklımdı. Havanın güzel olması hatta Eurovision birinci yarı finalinin o gece gerçekleşiyor olması vs. kimsenin umrunda olmamıştı belli. Zaten Balans’ı ve atmosferini seviyorum. Bu arada Ceynur’a ayrıca teşekkür etmek istiyorum zira sahnede doğumgünümü de kutladı ve benim için ‘’Happy Birthday’’ bu sene kendisi tarafından söylendi. Çok çok öpücükler kendisine.

Gecenin diğer bir sürprizi son günlerin öne çıkan isimlerinden biri oldu ve ‘’Soner Sarıkabadayı’’da oradaydı. ‘’Açık Adres’’ini yorumlamıştı Ceynur, kendisini de sahneye aldı ve birlikte ‘’Bu Böyle’’yi okudular bir güzel düet. Gece kuşkusuz böyle bitmedi ve konser ilerleyen dakikalarda daha da renklendi. Sırada Cihan Okan düeti vardı ki sayfamızda izleyeceksiniz ‘’Yine mi Çiçek’’ bir o kadar keyifliyken Hepsi ile düet ‘’Seni Yerler’’ finale doğru ayrı bir hareketlilik getirdi.

Yeni bir Ceynur konseri 09 Haziran'da Hayal Kahvesi'nde.


Ceynur & Cihan Okan - Yine mi Çiçek

Ceynur Resmi Web Sitesi

Hiç yorum yok: