9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler İçin Şarkılar

Bugün ‘’Anneler Günü’’.

Hayatın onlara adanan, onlara söylenen o kadar çok şarkısı var ki; bu özel günde sizler için küçük bir seçki hazırladım. Umuyorum ki bugününüze eşlik edecek ve keyifle dinleyeceksiniz. Sitemiz yazarlarından Ergin Erdemir’in annelere ithaf ettiği bu ay ki yazısını da eğer ki hâlâ okumamışsanız ayrıca tavsiye ediyorum. Yazısında yer alan bazı şarkıları yine bu seçki içerisinde ayrıca dinleme şansını bulacaksınız.

Anneler Günü kutlu olsun.
MP3

Ajda Pekkan - Ağlama Anne
Arto Tunçboyacıyan - Ana Özlemi
Bilgen Bengü - Annem
Candan Erçetin - Annem
Ebru Gündeş - Annem İçin
Gökhan Tepe - Annem
Gülşen - Anam
Naşide Göktürk - Anne
Niran Ünsal - Ben Ne Zaman Büyüdüm Anne
Selda Bağcan - Beni Bul Anne
Servet Kocakaya - Annem
Sezen Aksu - Ben Annemi İsterim
Suna Yıldızoğlu - Annem
Umay Umay - Şeker Anne
Üç Hürel - Ağlarsa Anam Ağlar
Yavuz Bingöl - Annem
Yeni Türkü - Anne
Yonca Evcimik - Anne
Zeki Müren - Annem
Zerrin Özer - Annem

Hiç yorum yok: