19 Mayıs 2010 Çarşamba

Bu da Bize Kapak Olsun


Hiç kimsenin haberinin olmadığı ''Tüm Zamanların En İyi Albüm Kapağı'' anketimizde nihayet sona ulaştık :) Binlerce eser arasından finale kalanlarını sizlerin oyları belirleyecek :) Lütfen beğendiğiniz kapak için sayfanın hemen yanındaki anketten oyunuzu kullanın. Sayfanın rengi ve anketin tek bir kalıp halinde olması sebebi ile yazılar biraz karanlık kaldı ama olsun içimiz aydınlık ve güzel şarkılarla dolu nasılsa :) Site dostlarımızın değerli hoşgörüsüne sığınarak hazırladığım seçki ve Zeki Çelik'in şahane uyarlaması ile günse gün neşeyse neşe, yaşasın gençlik :) ...


Asya Gülgün Özkan - Asya'ya Neler Oluyor? / Kraliçe Plak

Ergin Erdemir - Nefes / Sortaç Yapım

F.Gül Yanık - Elbette / Candan Production

Filiz Coşkun - Güzel / Reyhan Müzik BOLD

Gökçeçiçek Paydak - Arabesque / تاتليسس

Kadri Karahan - Karizma / Ka-Ka AŞ.

Muhammed Tiryaki - Berhudar Ol / Kervanius

Özgür Şahin - Biraz Ayrılık / Gurbet Müzik

Zeki Çelik - Buz / ICEMC

16 yorum:

gokciceks dedi ki...

Haahahaha inanmıyorumm hayatımda bu kadar komik bu kadar eğlenceli bir şey görmedim ben:))Harikasın Kadrim yaa.. çok zor sonuçlanır bu anket diyim ben:)))

Ergin (Nefes ile tüm müzik marketlerde) dedi ki...

ahaha bomba patlamış resmen burada :))) Oylara etki etmemek için şimdi susuyorum ama bu kapakların hepsini teker teker değerlendireceğim :))

Demek rakibiz ha :)))

Estar Abi dedi ki...

Valla güzel sürpriz olmuş Kera, hangisine oy vereceğimi şaşırdım. Hitchcock'tan sonra bu süper oldu:))

Adsız dedi ki...

Efendim, Ben hayatimda Gökhan Türkmen dinlemimisim, o yüzden kapagi aramaya koyuldum. Bence benimki daha güzel bir kapak resmi olmus :o)
Emel Müftüoglu'nun kapaklarinda hep bir gülme vardir, biraz abartili.. Onlardan biri gibi duruyor. :=))) Maco bir havasi yok yani..

Hemen bir kapak siralamasi yapalim:
1. Alemin Krali: Muhammed (bu kapak iyi sattirir.)
2. Romantik Prens Ergin (Bayan Hayranlarini düsünemiyorum)
3. Serseri Kadri (Asi cocuk imajiyla piyasayi silip süpürür)
4. F. Gül Yanik (Elbette ki cok masum)
5. Gökcecicek (Tarzi belli depresif, sosyetik bir Latin güzeli)
6. Buz gibi Zeki Celik :O)
7. Asya'ya Neler Oluyor ? (gercekten de merak uyandiriyor, imaj mi yenile demis babasi - Sezen Aksu'nun Oh Oh sarkisindaki gibi)
8. Filiz Coskun ;o) Yahu sanki hic sucu yokmus gibi geldi bana, kapaklarin icinde..

Anasya dedi ki...

Muhteşem bir surpriz bu... Şoktan çıkınca bir daha yazacağım.Şu an şaşkınlık ve katılayazma durumundayım:)))

Yalnız ben ''Bergen'' ve ''Seda Sayan'' kıvamında... Hakikaten neler oluyor yani bana:))))))

Eğlenmeye hep devam, biz gibi bir ekip görmedimki zaten ben...
Seviyorum herbirinizi..;)

Dibinnotu; Oyumu kendime kullanmayacağım kesinlikle biline...

Zeki Çelik dedi ki...

benim 9.albümüm bu... ben alıştım ödüllere "pls bana oy vermeyin"

hepiniz çok şekersiniz ya:)))))))))))))

benim oyum deniz baykal dışında herkes olabilir artık

Adsız dedi ki...

Eline Saglik Zeki Abi.. Güzel bir 9. albüm olmus..

Lebowsky dedi ki...

Yalnız müthiş bir çalışma olmuş bu:)) Özgür abiyi o saçlarla görmek çok hoş, biraz Erol Evgin'e benzettim:)) Muhammet abi de çok yakışmış Orhan babanın takımına, ancak bu kadar oturabilirdi cuk diye:) Kapaklara bakınca ama en cool gözüken Kadri abi (ayrıcalık tanımış gibi) :)

İyi çalışma, tebrikler:)

F.Gül Yanık dedi ki...

favorim asya :)
hakkaten neler olmuş asya'ya :)

Kadri Karahan dedi ki...

Valla olmadı öyle bir şey; Volkan ama biraz zayıf görünmeyi istedim yalan değil, o anlamda hoşuma da gitti :) ...

Adsız dedi ki...

Bizim Volkan bana Kel mi demek istedi acaba :O

Lebowsky dedi ki...

Valla Kadri abi tarzını çok fazla bilmesemde, montajlı halin pek bi cool geldi bana, resimlerde de öyle gözüküyosun gerçi ama biraz zayıflık fena olmamış tabi:)
Özgür abim, senin saç sorununa bi çare bulamamaktan yakınıyorduk hep ama çare bulunmuş geçici olsa da, ayrıca kel falan değilsin, hep dediğim gibi sana bi Kevin Spacey havası veriyor, böyle mükemmelsin sen merak etme, uzun saçlı pek beğenmedim ben:))

Kadri Karahan dedi ki...

‘’Bu da Bize Kapak Olsun’’ anketimiz sonuçlandı. Hepimiz muhteşemdik en başta ayrı. Bu arada iki da birinci çıkarttı sonuçlar.

Sizlerin oyları ile gerçekleşen anketin birincileri sevgili Asya’nın Hande Yener kapak çalışması ve benim Mustafa Sandal’ın ‘’Karizma’’ isimli kapak çalışması oldu. Tebrikler :) ...

Keyifli yolculuğumuzda bize eşlik eden Asya’ya, Ergin’e, F.Gül’e, Filiz’e, Gökçeçiçek’e, Muhammed’e, Özgür’e ve kapaklarımızı da o hazırladı Zeki’ye ve oy vererek bize eşlik edenlere teşekkürlerimizle.

Yeni kapaklar ile yine kaplayana kadar ortalığı görüşmek üzere.

% 27 oy - Asya Gülgün Özkan – Asya’ya Neler Oluyor
% 27 oy - Kadri Karahan - Karizma
% 09 oy - Muhammed Tiryaki - Berhudar Ol
% 07 oy - F.Gül Yanık - Elbette
% 07 oy - Filiz Coşkun - Güzel
% 06 oy - Gökçeçiçek Paydak – Arabesque
% 04 oy - Ergin Erdemir - Nefes
% 03 oy - Özgür Şahin - Biraz Ayrılık
% 01 oy - Zeki Çelik - Buz

Adsız dedi ki...

:o) Tesekkürler Wolky'im ve oy veren iki kisiye de buradan cok tesekkürler.. Sonuclari begendim :O)
Asya ile Kadri mi kuracak bu durumda yeni hükümeti :O)

gokciceks dedi ki...

Çok eğlenceliydi bunun bir parçası olmak daha da güzel herkese sonsuz teşekkürler..
Daha nice süprizlerde görüşmek dileği ile..
Asya ve Kadri'yi ayrıca tebrik ediyorum..

Sevgiler..

Kadri Karahan dedi ki...

Asya ve Kadri'nin size bir sürprizi olacak önümüzdeki günlerde, bir düet buluşulabilir pekala :) ...

Çok teşekkür ederiz :) ...