12 Eylül 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Melissa Boyner

Melissa Boyner - Sana Vermezsem

Bak ömür geçiyor aşkım
Sana vermezsem kime vereceğim kalbimi
Seni sevmezsem kimi seveceğim gel hadi

Var mı benim gibisi
İnan ki çok darsın deme alabiliyorum
Geniş bir yer var kalbimde
Ama seni çözemiyorum

Bak ömür bitiyor aşkım
Sen girmezsen kim girecek ki devreye
Çok naz yaptım hâl mi bıraktım sevmeye

Sabrım yok beklemeye
İnan ki çok darsın deme alabiliyorum
Geniş bir yer var kalbimde
Ama seni çözemiyorum

MP3

(Blog sayfamızın 100'ncü kayıtına özel)

5 yorum:

tuncywashere dedi ki...

Evet kesinlikle kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir eser :D Kendime gelmem biraz zaman alacak :)) Madonna'nın şarkılarından uçuk , Tuğba Ekinci ise bu şarkıdan sonra bir melaike :))

F.Gül Yanık dedi ki...

Tebrik etmek lazım bu kadar iğrenç olabilmeyi başarabildiği için... Uğraşılarak bile bu mertebeye erişilemez... Kelime oyunlarındaki (!) üstün başarı bir yana, düzenlemesinden, bestedeki karmaşık (!) melodik alt yapıya kadar harikulade... Ve tabiki müzikhollere yaraşır şahane bir ses tonu ve yorum... Hedefi 12den vurmuş, tebrikler...

gokciceks dedi ki...

Avrupa yakasının Selininden geliyor şimdi de "oha felan oldum yaniiii"
Artık hayatımda hiç bir şey eskisi olmayacak sanırım..O sözleri ve müziğimsi şeyi unutmak için ne dinleyeceğimi bilemedim bir an..
Her seferinde hep aynı şeyi merak ediyorum; söz! yazılabilir evet müzikte! uydurulur evet ama bunlara para veren stüdyoda emek zaman harcayan bunu ortaya çıkartan zihniyeti asla anlayamayacağım!!
Fatih Ürekçiğime bundan sonra laf eden karşısında beni bulur diyim:))

pc:yazdığım şeylerin yasal sorumluluğu bana ve kimseye ait değildir ..hala bir sis bulutunun arkasındayım sanki, bilincim yerinde olmayabilir:))

Kadri Karahan dedi ki...

Fena bir şarkı sizin de dediğiniz gibi ... İsim ile ilk kez karşılaştım ama özellikle Facebook'da birçok grubu olduğunu öğrendim sonra ...

Yani iyi kötü birileri iş yapmaya devam ediyor, birileri de prim vermeye malum ... Aslında kötünün de iyileri var olmuyor mu oluyor, bunu önceki CŞA'lardan gördük de bu başka bir şey, kategorileri bile alt üst ediyor ...

Doğrusu sevmedim ama CŞA mı evet CŞA :) ... ve Gökçe'ciğim demişsin ya ''stüdyoda emek zaman harcayan bunu ortaya çıkartan zihniyeti asla anlayamayacağım'' aynen bunu düşünürüm hep, ortada o kadar çok değerli gençler varken, neden - nasıl yani ...

Ergin dedi ki...

Sayfayı açar açmaz Pc uyarı verdi "bu sayfa hem güvenli hem güvenli olmayan öğeler içeriyor" diye. Şarkıyı şimdi dinledim ve Allahtan Pc çökmemiş diye dua ediyorum :)

Hani çoğu ÇŞA'yı dinlerken sevmişimdir, epey de çalmıştır bilgisayarımda ama bu pek çalmayacak sanırım :)

100. gün için hakkını veren bir ÇŞA olmuş ona demem, diyemem, taş olurum :))