27 Aralık 2010 Pazartesi

Pazartesi Sendromu

Ve bir yılın son Pazartesi günü. Birkaç gün sonra 2011’i karşılamaya hazırlanırken bu haftanın sendromunu bir tür ‘’Yılbaşı ÖZEL’’ yapalım ve sayılı gün de kalmış olsa henüz bir planı olmayanlar için yardımcı olmaya çalışalım istedim.

Geçen sene yeni yılı Sakman Bar’da Vedat Sakman şarkıları ile karşılamıştık. Sakman ailesini çok seviyorum ve kendimi bu mekanda ayrı bir rahat hissediyorum. Böyle deli gibi zıplayarak, coşarak kutladığım çok yılbaşı var ki ben epey bir zamandır sakin bir şekilde karşılamayı seviyorum. Vedat Sakman ve şarkıları ile yeni bir yıla girmek isteyenler bir an önce rezervazyon yaptırmalılar notunu da ekliyorum. 30 YTL giriş (içki dahil değil).

Eğer ki bu mekanda olmasaydım nerede mi olurdum? Burnumun dibinde The Green Park var ki Pendik sahilinde olanından bahsediyorum. Aynı zamanda büyük bir kongre merkezi de olan otel bu sene üç ayrı kısmında üç ayrı tarzda seçenek ile dolu dolu eğlence sunuyor müşterilerine. Ziynet Sali’li eğlence biraz pahalı asla kıyamazdım, DJ Bilge Öztürk club olayı ise beni aşardı ama Duman grubunu asla kaçırmazdım ki sınırsız içki olayı ve 106 YTL (Bu Biletix fiyatı, normal davranırsanız az biraz daha ucuza getirirsiniz).

Ünlü birçok isim yılbaşı gecesi sahne alacak bu yılda elbette ki büyük büyük otellerde başta olmak üzere, hiç o detaylara girmiyorum. İstanbul sahnelerine yeniden dönecek olursak popüler isimlerin seçtikleri mekanlara bakalım o halde. Demet Akalın Ortaköy Princess’da görünüyor Murat Boz ise Maslak Sheraton’da, Serdar Ortaç Grand Cevahir’de MFÖ ise Suada’da. Rock müziğin başarılı isimlerinden Emre Aydın ise İzmir Ooze Venue’den yapmış tercihini. Yine rock müziğin başarılı gruplarından Gripin ise Çubuklu Hayal Kahvesi’nde.

Konser olayı bir yana birçok mekanda da yılbaşı parti coşkusunda yaşanacak ve DJ’ler ile gece yol alacak. Örneğin Babylon’da Oldies But Goldies Yılbaşı Özel partisi var ki dünden bugüne en iyi şarkılar ardı ardına gelenleri coşturacak. Taxim Live’da ise Türkçe Pop & Commercial Party adı ile bizim şarkılarımız ile karşılanacak. Son günlerin öne çıkan mekanlarından olan Olimpiya’da da DJ Hakan Küfündür ve DJ Hakan Gökan ile 70’lerden bugünlere şarkılar sular seller gibi akacak. Dediğim gibi böylesi bir tarzda eğlenmek istiyorsanız işiniz zor çünkü alternatifiniz çok.

Erzurum’da düzenlenen 25. Dünya Üniversiteler Kış Olimpiyatları kapsamında ne alaka ise İstanbul’da bir konser gerçekleştirilecek ki Hadise Caddebostan’da sahne alacak. Hani atıyorum güzel bir şekilde Bağdat Caddesi’nde bir yemek sonrası yolunuz sahil tarafına düşebilir ve iki düm tek tek atabilirsiniz. Başka da bakındım böylesi bir halk konseri olayına rastlayamadım. En güzeli belki de evde dostlarla, ailenizle kutlamak bilemedim. Zira TV başında olacaklara da coşku tam gaz duyduğuma göre.

NTV yine farkını ortaya koyuyor ve enteresan düetlerle karşılamaya devam ediyor bu yılı da. Örneğin Yıldız Tilbe ile Feridun Düzağaç yan yana geliyor düşünsenize ya da Kibariye ile Duman, Deniz Seki ile Müslüm Gürses vb. Ortaya nasıl bir renklilik çıkacak merak ediyorum doğrusu. Ama nasılsa sonrası tekrarları falan olacaktır, kaçıracağım için üzülmeyeceğim.

Ve gelelim yeni yıl için hediye alternatiflerine. ADA Müzik etiketli iki yeni albüm yayınlandı ki iki ustanın Bülent Ortaçgil’in (Sen) ve Hüsnü Arkan’ın (Solo) son albümleri. İkisi bir arada muhteşem bir hediye olmaz mı mesela :) Yunan müziğinin önemli isimlerinden George Dalaras ve Marinella'nın 2003'te çıktıkları Mazi (Beraber) turnesindeki konser kayıtlarından oluşan albüm de ayrıca raflarda yerini aldı ki kaçmaz bir müzik ziyafeti. Albüm değil de kitap önerisi olarak da şu anda listelerde bir numara olan Elif Şafak’ın yeni romanı ‘’Firarperest’’ güzel bir hediye olabilir mesela.

Birkaç gün sonra kk.net olarak yeni yılı karşılamaya hazırlanıyoruz. Bu ay yine çok değerli konuklarımız olacak. Yepyeni de bir köşe ile buluşturacağız sizi ki ‘’AltRock’’ isimli bu köşemizi çok sevdiğimiz bir müzisyen dostumuz hazırlayacak. Özetinde yepyeni bir yılda gerek sitemiz gerek blog sayfamız biz buralarda olacağız. Nice yılı daha beraber karşılamak adına herkese mutlu yıllar, güzellikler.

Hiç yorum yok: