15 Aralık 2010 Çarşamba

2010 ÖZEL - Yılın Enteresan Albüm Kapakları - 2


Bu albümler ki çoğunun içeriğini bilemesek de dikkatlerimizi kapakları ile çekmeyi başardı ve ben kaldığım yerden kendilerini tekrar tebrik etmek istiyorum, başarılarının devamını diliyorum :) ...

Bildiğiniz bütün siteleri unutun, zımba.com geliyor :)

Isırın :)

Ortalık toz duman :)

Tşirtüne kurban :)


Kol kırılır Mustafa içinde kalır :)

Doktor kontrolünde satılmaktadır :)

Çok memnun olduk :)


Sökülün paraları :)

Ayna ayna söyle bana benden kan kırmızı var mı bu dünyada :)


Yorumsuz :)




devam edecek ...

2 yorum:

gokciceks dedi ki...

Oyumu yılmazdan yana kullanıyorum tek geçerim :))

Seni de böyle bir çalımada ki sabrın ve araştırmacı ruhun için tebrik ederim :))

Kadri Karahan dedi ki...

Teşekkür ederim Gökçeciğim :) ...

YLMZMRGL'ü de tebrik etmek lazım ayrıca :) ...