28 Aralık 2010 Salı

2010 ÖZEL - Ve Final

2010 yılı müzik en iyilerimi sizler ile paylaşmamda son noktaya geldim. Kaldı ki yılın bu son ayında beni içine alan ve kaybolduğum birkaç albüm - şarkı oldu ki ama onları önümüzdeki yıl adına değerlendirmem daha doğru olacaktır (Bir istisna hariç zira o kategoride bir isim bulamayınca boş geçmek istemedim). Bu detayı ekledikten sonra kendi içinde kategorilere ayırarak listemi sunuyorum. Tamamen kişiseldir ama katılırsınız ama katılmazsınız ama atladığım olmuştur ama olmamıştır, durumum budur. 2011’de görüşmek üzere.



Yılın Pop Müzik Albümü: Sertab Erener - Rengarenk

Yılın Pop Müzik Kadın Sanatçısı: Sertab Erener

Yılın Pop Müzik Erkek Sanatçısı: Gökhan Türkmen

Yılın Pop Müzik Şarkısı: Gökhan Türkmen - Biraz Ayrılık Biraz Hüzün

Yılın Pop Müzik Düeti: Gökhan Türkmen & Yonca Karadağ - Rüya

Yılın Pop Müzik Single / Maxi Albümü: Zeliha Sunal - Aşk Bana Kalır



Yılın Rock Müzik Albümü: Emre Aydın - Kağıt Evler

Yılın Rock Müzik Kadın Sanatçısı: Özlem Tekin

Yılın Rock Müzik Erkek Sanatçısı: Emre Aydın

Yılın Rock Müzik Grubu: Gripin

Yılın Rock Müzik Şarkısı: Emre Aydın - Bu Yağmurlar



Yılın Alternatif Müzik Albümü: Jehan Barbur - Hayat

Yılın Alternatif Müzik Kadın Sanatçısı: Jehan Barbur

Yılın Alternatif Müzik Erkek Sanatçısı: Sarp Maden

Yılın Alternatif Grubu: Baba Zula

Yılın Alternatif Müzik Şarkısı: Feridun Düzağaç - Mütemadiyen Ağlıyorum



Yılın Özgün Müzik Albümü: İlkay Akkaya - Gelmedin Diye

Yılın Özgün Müzik Kadın Sanatçısı: İlkay Akkaya

Yılın Özgün Müzik Erkek Sanatçısı: Jan Arslan

Yılın Özgün Müzik Grubu: Karmate

Yılın Özgün Müzik Şarkısı: İlkay Akkaya - Gelmedin Diye



Yılın Klibi: Sertab Erener - Bir Damla Gözlerimde

Yılın Konsept Albümü: Ozan Doğulu - 130 bmp

Yılın Yeni Basım Albümü: Hümeyra - Benim Şarkılarım

Yılın Film Müziği: Nezih Ünen - Anadolu’nun Kayıp Şarkıları

Yılın Konseri: Bülent Ortaçgil 40.Yıl Özel Konseri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ilkay Akkaya'dan Bir Yanim Mersin'i isterdim..

Düet olarak Özgür Akkuş & Gökhan Türkmen - Kayıp Şehir i..

Rock da Manga'yi göremedim :o)

Ozan'in konsepti en farkli olaniydi..

Kadri Karahan dedi ki...

Bahsettiğin düette süper ama tek bir tane seçmek zorundaydım :) ...

Manga ııh belki birinci olsalardı bir kategoride düşünürdüm :) ...