8 Aralık 2010 Çarşamba

2010 ÖZEL - Yılın Enteresan Albüm Kapakları - 1



Aralık ayı boyunca yılın en’lerini sizlerle paylaşmaya başlıyorum. Öncelikle Yılın Enteresan Albüm Kapakları - 1 ile açılışımızı yapalım. Öyle ki bu kapaklar ayrıca albüm adları ile de dikkat çekiyorlar. Birçoğu belki önlere çıkamadı, ilk kez karşılaşacak olabilirsiniz kendileri ile ama hepsi gerçekti, bu albümler piyasada yerini aldı ve tarzının - çizginin sevenleri ile buluştu. Buyrun beraber göz atalım ve hepsine sevgilerimizi gönderelim.

Adil davrandığı için teşekkür ederiz :)

Çal Kanunum, Çal Gitar, Çal Çingene demode Çal DJ in :)

Aynı zamanda yılın en mazoşist albümü de :)

Çok özür bir an tanıyamadık da :)


Yola çıkarken yanınıza alacağınız üç CD’den biri :)

Kaçalım :)

Ve artık itfaiyecilerin de bir şarkısı var :)

Biz de duramıyoruz aynı kafayız :)

Alır valla :)


‘’Senle Açamam’’ın açılımı ne ola ki; açılan açılamayan ne acaba :)

devam edecek ...



8 yorum:

Estar Abi dedi ki...

Hepsi ayrı bir dehanın ürünü:))

Kadri Karahan dedi ki...

:))) ...

Adsız dedi ki...

Deniz Oral :o))))

Zeki Abi bir el atmali kapak piyasasina, kendine gelmesi lazim bu cilginligin bitmesi lazim !

Kadri Karahan dedi ki...

Atsın valla yıksın ortalığı :) ...

gokciceks dedi ki...

Ya yok böyle bir şey :))) Fatihim benim biriciğim :))

de o Deniz Oral bildiğimiz Deniz mi ...çok şaşırdım falla ..

Kadri Karahan dedi ki...

Dilber Ay'ı atlamışsın sanırım :)) ...

gokciceks dedi ki...

dilberciğimi atlamadım elbette biiyon benim fatihle çok farklı bir ilişkim var eskiye dayanan :)) 2.lik zaten dilberimin yoksa :))

Kadri Karahan dedi ki...

:))) ...