14 Kasım 2010 Pazar

Pazar'lık - Barlas Şarkıları

Geçtiğimiz günlerde bir akustik konseri olacağı haberini aldım ve çok sevindim ama ne yazık ki iptal edildiğini öğrendim daha sonra. Belki önümüzdeki günlerde yeniden karşılaşırız. Barlas benim için çok özel bir müzisyen. Dünden bugüne sözleri, besteleri, aranjeleri ile birçok müzisyene desteği olduğu gibi ilkini bulabilene helal olsun ama dört albüme de imza atmış.

Son albümü sürecinde söyleşi yapma şansını da bulduğum Barlas geçtiğimiz günlerde Facebook sayfasında en sevilen bestelerini sordu dinleyicilerine ve daha sonra da hoş bir sürpriz yaptı kendilerine. Dünden bugüne kendi albümleri de dahil piyasaya çıkan tüm şarkılarını üç bölüm halinde yayınladı ki ben de eksiklerimi tamamladım bu vesile ile. Barlas’ın dünden bugüne müzik yolculuğu içinde yer alan en sevdiğim şarkılarını da sizin için seçtim.


Aslı - Ayrılan Yollar
Ayşegül Aldinç - Ben Kimselere Yar Olmam
Barlas - Hareket Vakti
Candan Erçetin - Ağlıyormusun
Dania - Min Al (Who Said)
Deniz Arcak - Bir Mola Ver
Gülhan - Zırdeli
Özlem Tekin - Bahar
Sarp - Siyahın Matemi
Teoman - Ne Ekmek Ne de Su
Umay Umay - Böl Beni
Yonca Lodi - Anlatma

Hiç yorum yok: