16 Temmuz 2009 Perşembe

Lela Lela Lela Lela Demet Tuncer

Demet Tuncer'i ben de ''Çocuklar Duymasın'' dizisinin Amerikalı patroniçesi olarak tanıdım, daha sonra herhangi bir dizide ya da filmde karşılaştım mı şu an anımsamıyorum ama bazı müzikallerde oynadığını biliyorum ve ben ilk kez geçen aylarda dünyaca ünlü Avenue Q'da izleme şanını bulabilim kendisini. O gün orada da kararımı vermiştim, bir albüm beklemeye başlamıştım kendisinden.

PMD Yapım tarafından önceki gün elime ulaşan single beni açıkçası heyecanlandı. Madonna'nın 2007 Temmuz'unda Live Earth performansında Ukraynalı grup Gogol Bodello ile birlikte seslendirdiği ''La İsla Bonita'' şarkısına adaptasyon bir roman halk şarkısıydı ''Lela Palo Tute'' ve o konserden sonra da öyle bir ilgi görmüştü ki diğer konserlerine de taşımıştı Madonna bu farklı ve hoş düeti. 1991 yılında New York'da kurulan ve bugüne kadar birçok albüm yapan Gogol Bodello ki Türkiye'de de konser vermişlerdi tüm çalışmaları ile ayrıca tavsiyemdir ama ne yalan söyleyeyim kendilerini Madonna ve bu performansla yakalamışımdır ilk kez.

Velhasıl ''Lela Palo Tute'' bugüne kadar hiçbir albümde yayınlanmadı ta ki bu single'a kadar. Müfide İnselel bu şarkının sözlerini yazdı, Febyo Taşel düzenledi. Mastering işlemi New York'da gerçekleşti ve fotoğraflar Fatih Demir tarafından çekildi, yakında enteresan da bir video geliyor. Başta da bahsettiğim gibi başarılı bir müzikal sanatçısı Tuncer ve bu çalışma da tam böyle kokuyor. İhtişamlı, güçlü bir kadın portresi var karşımızda ve ona yeniden dönmek istemesine ''dur bakalım orada'' diyor ve ekliyor ''çek git uğraşma, bak papucun damda''. Güzel, kıpır kıpır bir şarkı, tam da beklenen performans ve eklenen coşku üstüne ve artık albüm dünyasında da bir Demet Tuncer.

Demet Tuncer - Dur Bakalım (Lela Lela) / PMD Yapım

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çalışmada emeği geçen herkesin ve bu güzel yazı için Kadri Karahan'ın ellerine sağlık:)...

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel olmuş şarkı. ttnet müzik üyesi olduğum için hemen indirip dinledim.(sakın yanlış anlamayın. ttnet müzikte şarkılar yasal)

Adsız dedi ki...

korsana kesınlıkle karsıyım bu yuzden ttnet muzıkı sonuna kadar desteklıorum..bu sarkıyı da orada dınledım ama cok hosuma gıtmedı

Adsız dedi ki...

ttnetmüziktenindiripdinleyebilirsinizhem yasalda