25 Temmuz 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Nil Ünal

Nil Ünal – Pişmaniye

Pişmaniye sabır ister sabır koru helva eder
Bam teli iken pişmaniye tel tel oldum elinde
Sıkmış kemerini ince beli cansız manken vitrin güzeli
Develer geçti iğne deliğinden düz yolda şaşırttın beni
Temiz insan diye diye temiz toplum diye diye
Ye ye ye pişmaniye ye ye ye pişmaniye
Piş piş pişmaniye piş piş pişmaniye
Haydaaaa
Temizlik imandan gelir, su ve sabun yeterlidir
Diş macunu fırça ile temizlemek gereklidir
Derviş, Yunus sabrı ile incelir bu pişmaniye
Delik, ozon, kirli çevre geldik diye diye diye
Temiz insan diye diye temiz toplum diye diye
Ye ye ye pişmaniye ye ye ye piş pişmaniye
Piş piş pişmaniye piş piş pişmaniye

MP3

4 yorum:

Ergin dedi ki...

Hava güneşin altında 55 derece, beynim pelte gibi oldu. Beni hiç bir şey kendime getiremez diyordum ki "piş piş pişmaniye" yi duymamla sırtımdan aşağı soğuk bir ürperti inmesi bir oldu :)

Hatta şarkı öyle bir etki yaptı ki, Kocaeli'yi haritadan sildim desem yeridir :)

Kadri Karahan dedi ki...

Temiz insan diye diye temiz toplum diye diye
Ye ye ye pişmaniye ye ye ye piş pişmaniye ...

İyi de ne alakadır ya; bu şarkının söz yazarı her kim ise çok ciddi bir şekilde ne bilmek ne de tanımak istiyorum kendisini ... Nil Ünal'a lafım yok o üzerine düşeni yapmış en azından :) ...

Bir de ne zaman şarkıyı dinlesem nakaratından bir süre kurtulamıyorum :) ... Çok sıcak evet Ergin, bir de üstüne CŞA, kavrulduk sorma :) ...

gökçeçiçek dedi ki...

Toplumsal bir mesaj kaygısı güden bu özel ve nadide parçayı benim doğumgünümde bizlere ulaştırdığın için çok çok teşekkür ederim :)))

Söz yazarı bence şarkıyı yazarken pişman olmuş ama lafından dönenin kaşığı kırılsın hesabı geri dönemeyince pişmaniyeli nakaratı eklemiş..böylede saçmalarım:)))

Kadri Karahan dedi ki...

Pasta kesemedik pişmaniye ile en azından kutlayalım istedik böylece ...

Tekrar en güzel yaşlara Gökçe ...

Bu arada Nil Ünal ilerleyen günlerde CŞA'da yine olaylar yaratmaya devam edecek :) ...