4 Temmuz 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Aysun Kocatepe


Aysun Kocatepe - Beni Söyletme

Arabası süper kor kırmızı 150’den aşağı düşmüyor hızı
Filmini görmüş James Dean’in şuna bakın sanki film yıldızı
Sesinin rengi Jason Donovan bir dans ediyor amanın amanın
Favori dansı twist ve rockmış halı sahada gol kralıymış
Beni söyletme beni kızdırma bana asılıp durma
Ardıma düşme yolumu kesme sana eyvellah
Beni ne sandın sana mı kaldım seni kendini bilmez
Daha bir fırın ekmek yemen gerek hadi yoluna yallah
Moda diye şimdi borsaya gider kuaförden çıkar saunada terler
Nostalji müzik en sevdiğiymiş Belgrad ormanı joging yeriymiş
On kalbim olsa birini vermem ben böyle tipleri hiç haz etmem
Parada pulda gözüm yok benim ona mı kaldım aman efendim
Beni söyletme beni kızdırma bana asılıp durma
Ardıma düşme yolumu kesme sana eyvellah
Beni ne sandın sana mı kaldım seni kendini bilmez
Daha bir fırın ekmek yemen gerek hadi yoluna yallah

MP3

2 yorum:

tuncywashere dedi ki...

Kadri şarkıyı sonuna kadar dinledim ve tam bitti derken o tanıdık melodiyi duyarak sarsalandım :))) Yine süper bir şarkı eşliğinde cumartesi ateşinde yanıp kavruldum :)

Kadri Karahan dedi ki...

Sorma :) Nasıl bir alakasız durumdur, kimin fikridir, bir kişi de çıkıp durun bu evlilik gerçekleşemez dememiş midir :) ...

Tanrı 90'larda bizi cidden iyi korumuş :) ...