17 Mayıs 2009 Pazar

Süperstar Bir Yaz


Son yıllarda büyük bir atağa kalkan süperstar bu yaz da sevenlerini yalnız bırakmıyor ve yepyeni albümü ile kendilerini 21 Mayıs tarihinde buluşturmayı planlıyor. DMC müzik etiketi ile yayınlanacak albümün ismi ''Resim''. Albümün en büyük sürprizi 5,85 TL gibi bir rakam ile satılacak olması ki; bu durumda bir zahmet bu albümü ayrıca alacağız. Bir diğer sürprizi albümün yayınlandığı günün hemen ertesinde sanatçıyı Beyaz Şov'da izleme şansını bulacağız ki; güzel bir program olacak ve yepyeni şarkılar dinlenecek kuşkusuz. Bir de konser haberi verelim hemen kendisine dair. 09 Haziran akşamı “CARTE D’OR Açıkhava Konserleri adı altında Cemil Topuzlu sahnesinde olacak süperstar ve kendilerini dinlemeye gelenleri her zaman olduğu gibi dünden bugüne bir müzik yolculuğuna çıkartacak.

Ajda Pekkan'ın sürprizleri bunlarla da bitmiyor. Sezen Aksu'ya verdiği ''İkili Delilik'' isimli çalışması ile özellikle dikkatleri çeken daha sonrasında Gülşen'den Sevda'ya birçok isim ile de çalışan Halil Koçak ilk albümünü geçtiğimiz günlerde yayınladı. ''Kibar İsyan'' isimli albümün açılış şarkısı olan ''Nikah'' kendisi ile Ajda Pekkan'ın bir düeti. Son günlerin en hareketli şarkılarından biri olan ve bu yaz birçok yerde çalacağına inandığım şarkı için teklif süperstar'dan gelmiş ve son anda albüme dahil edilmiş.

Albüme adını veren şarkının sözü ve müziği Serdar Ortaç'a ait. İşte o sözler:

Hayat aynı gökteki gibi uçuyor anılar / Beni aynı eskisi gibi deli sanıyorlar / Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum / Bu seferki zorlama değil seni seviyorum / Acılar güzel olacak / Yürek hep de şanslı değil bir üzen olacak / İkimiz senle neyi çözemedik / O da tek taraflı değil bir gülen olacak / Bu kapıdan ilk giren aşık olacak / Sözüne de özüne de sadık olacak / İkimize bu tabiat aşık olacak / Sıramı bekliyorum / Hayat aynı gökteki gibi uçuyor anılar / Beni aynı eskisi gibi deli sanıyorlar / Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum / Bu seferki zorlama değil seni seviyorum

Ajda Pekkan - Resim / DMC

Hiç yorum yok: