9 Mayıs 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Güngör Bayrak


Güngör Bayrak – Leydi Şerife

Bir varmış bir de yokmuş Şerife Konya’da doğmuş
Güzel kız olmuş büyüyünce aman tanrım oya gibi ince
İlk, orta, lise, fakülte tahsili de yerinde
Oysa başka bir meslek yatardı düşlerinde

Sonra derken İstanbul gel de ne olursan ol
Aferin sana Güngör hep böyle akıllı ol

Aaa nerden bildiniz tam isabet ettiniz
Daha sonra ne oldu hadi söyler misiniz

Girdiği yarışmada birincilik onundu
Günün modasında Şerife manken oldu
Ve sonra beyazperde zor değil artsit olmak
Ve bir anda bir isim olmuştu Güngör Bayrak

Hayat sürpriz doludur kısmette varsa olur
Şansı olan bir kadın kraliçe de olur

O şans sen de var işte on numarasın her işte
Getiriverdin bize hem de prens enişte

Benim bu yerde olmam hakkım değil mi yani
Çalıştım çabaladım değdi alın terime

Varacaktı Konya’dan sıradan bir herife
Oysa şimdi bir leydi oldu Konyalı Şerife
Bir komşun Christina bir komşun Carolina
Araban Rolls Royse diyecek yok havana

Doğru çok doğru söylediğiniz her sözler
Benim gibi aklını çalıştırsın herkesler

Güngör

2 yorum:

Kadri Karahan dedi ki...

''Benim Adım Güngör Bayrak'' isimli nadide çalışmasından sonra Leydi Şerife ile bir kere daha karşınızda kendileri ...

Böylesi bir şarkının eşine CŞA'da bile az rastlanır hani :) ...

Buyrun beğeninize, yanmanıza sunuyorum :) ...

Adsız dedi ki...

Bendeniz Konyali olmayi ne cok isterdim su andan itibaren..

Bakin yillardir bir aklim var diye dolaniyorum su fani dünyada, oysa ki yillar önce yolu gösterilmis GÜZEL BAHT a nasil ulasilacaginin..

LEYDI SERIFE de bir baska alcakgönüllü, mütevaziymis bee !