2 Eylül 2011 Cuma

Şarkılarla Ağustos


En İyi Albüm:

01 - Ozan Doğulu - 130 Bpm Allegro (DMC Müzik)
02 - Yulduz Usmanova - Bir Şans Daha (Çınar Müzik)
03 - Suavi - Gül’le Diken Arasında (Seyhan Müzik)
04 - Erdal Erzincan - Girdab-ı mihnet (Kalan)
05 - Gülben Ergen - Hayat Bi Gün (Seyhan Müzik)

Bu ay sadece en iyi albümlerimi açıklıyorum ki Bendeniz ve Yıldız Tilbe albümlerini de başarılı albümler içinde değerlendirmem mümkün, kötü albümler diyemem ama listemi beş albümle sınırlı tutuyorum malum. Ramazan ayı içinde olduğumuz için çok büyük bir hareketlilik çıkmadı karşımıza, yukardaki listeden de çok böyle içime sinen, alıp da diğerlerinden ayıracağım bir şarkı bulamadım açıkçası. Bir de bu liste yıl sonunda en iyileri en kötüleri sizlere seçmem için biraz da hazırladığım, sizlerle paylaştığım bir liste, hani bir yere not almıyorum, buraya yazıyorum kuralımı bozmayıp. Belki de o zaman geldiğinde seçimleri beraber yaparız. Eylül ayında yeni albümlerde, yeni şarkılarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: