25 Eylül 2011 Pazar

Pazar Pazar - AJDA Coverları



Geçtiğimiz Pazar günü konserini izlediğim Ajda Pekkan ile ilgili notlarımı ‘’Pazartesi Sendromu’’nda anlatmıştım. Dünden bugüne gerçekten hayatımıza çok özel şarkılar katmış ve gerçekten boşuna ''Süperstar'' olmamış. Bunu o gün bir kere daha anladım. Kaldı ki yalnız dinleyiciler olarak bizler değil belli ki birçok müzisyene de aşk olmuş, yol olmuş, su olmuş Ajda. Bu hafta onun şarkılarına getirilen diğer yorumlar konusunda karar veremedim ve biraz coştum, eminim güzel bir gün olacak bu şarkılarla, şimdilik uçtum …









3 yorum:

Estar Abi dedi ki...

İlginçtir bunca kaliteli örneğe rağmen en popüler Ajda coverı Nez'in Sakın Ha'sı olmuştu.

Kadri Karahan dedi ki...

Ve o ''Sakın Ha'' bu listede yoktur :)) ... Ama Ajda coverları devam edecek elbette orada mutlaka yerini alacaktır :) ...

Adsız dedi ki...

;o) Ajda, hala en önde bu yarista... Sezen'in dedigi gibi: Biz daha Hande Yener'in jübilesine de gidecegiz..