31 Ekim 2010 Pazar

Pazar'lık - Dizi Müzikleri


Üç köşe yetmedi karelere bölüyorum blog sayfamı. Ve artık her Pazar günü ‘’Pazar’lık’’ isimli bir köşemiz olacak. Söz vermemekle birlikte yetiştiğim ölçüde bu köşede sizlere konsept dahilinde seçtiğim şarkılarla güzel bir Pazar günü yaşatacağım, yani bu şarkıları dinlememişseniz gününüz güzel olmayacak :) Şaka bir yana bu haftanın seçkisine gelince …

Cnbc-e Dergisi Kasım sayısında okurlarına içinde Dexter, Mad Men, Chuck, Gossip Girl, One Tree Hill, Ghost Whisperer, The Big Bang Theory gibi yer verdiği dizilerin müziklerinden oluşan nefis bir CD hediye etmiş okurlarına. Hiç eksik kalır mıyım, ben de ediyorum :)

Keyifle izlediğim diziler içinden bir seçki yaptım. Kiminin açılış kiminin kapanış kiminin de önemli fon müziklerinden seçtim.


Band Of Brothers - Main Theme
Desperate Housewives - Opening Theme
Dexter - Main Title
Heroes - Natural Selection
İnto The West - İnto The West
Persons Unknown - Main Title
Prison Break - Main Title
Rome - Rome Main Title Theme
Spartacus Blood And Sand - End Titles
The Mentalist - Scene Of The Crime
The Prisoner - Titles
The Tudors - Main Title Theme


2 yorum:

gokciceks dedi ki...

Kadrim Keram sen ne tatlı ne yaratıcı ne güzel bir insansın böyle ya..

Hemen indirmeye başladım ve sabırsızlıkla bekliyorum devamını her pazar..

Hele ki saatler de geri alımışken heleki uzun kış geceleri bizi beklerken ilaç gibi gelecek eminim ..

Arada hafta içinde bende izlediğim dizilerin müziklerinden bu güzel köşeye katkı sağlrsam mutluluk duyarım ..

Tekrar züperhero arkadaşıma teşekkürler ederim :))

Kadri Karahan dedi ki...

Valla Gökçeciğim arada özel böyle seçkiler yaptım anımsarsın. Dedim ki hadi bir de böyle bir şey yapalım, beğendiğine sevindim.

Arada dostlarımızın seçkilerine yer vermek çok güzel bir fikir, ilerleyen günlerde bu amaçla senden de bir liste seve seve alabilirim.

to be continued :) ...