13 Şubat 2011 Pazar

Pazar'lık - B/Aşka Düetler


Ve yarın 14 Şubat Sevgililer Günü.

Elbette bir gün değil her gün sevgiye - sevgiliye ait olmalı, onun renginde yaşamalı - yaşanmalı ama madem böyle bir şey var ki uzağında değiliz, biraz daha yakınında olalım. Öncelikle yarın sitemizde çok özel bir dosya sizleri bekleyecek ve aşka bakalım bu kez nasıl dokunacağız. Sonrasında yine blog sayfamızda Sevgililer Günü Sendromu ÖZEL sizlerle olacak ki bakalım nasıl bir seçki sunacağım sizlere. Ayrıca yarın yine blog sayfamızda çok özel bir şarkının farklı farklı yorumlarına kulak vereceğiz ki kabul ediyorum. Bence gelmiş geçmiş en güzel aşk şarkısı budur ve soluğu tarafımda ayrı durur. Hangisi olduğuna yine yarın yanıt bulacaksınız.

Ama öncesi sizi bir ‘’Pazar’lık’’ bekliyor ki yine çok özel bir seçki sunacağım sizlere. Öncelikle 12 tane düet şarkı seçtim sizin için ki bu şarkıların çok temiz kayıtlar olduğunu söyleyemem. TV programlarından ya da konser kayıtlarından yan yana getirdim ki pek de önemi yok zaten bunun, öyle şarkılar ve öyle yorumlar ki eminim bir başka çevreleyecek gününüzü. O halde haydi biraz ısınalım.


Deniz Seki & Hüsnü Şenlendirici - Adaletsiz Seçim
Emre Altuğ & Funda Arar - Aşk-ı Kıyamet
Feridun Düzağaç & Yıldız Tilbe - Beni Bırakma
Gökhan Kırdar & Burcu Güneş - Yerine Sevemem
Gülay - Özcan Deniz - Cesaretin Var mı
Hüsnü Arkan & Birsen Tezer - Hoş Geldin
İlhan Şeşen & Candan Erçetin - Sensiz Olmaz
Levent Yüksel & Jehan Barbur - Sensiz Olmaz
Mustafa Ceceli & Sıla - Bekle
Sezen Aksu & Levent Yüksel - Vazgeçtim
Vedat Sakman & Zuhal Olcay - Sarılsam Üşürmüsünüz

Hiç yorum yok: