25 Nisan 2009 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı Ateşi - Arif Susam



Arif Susam - Pardon

Pardon, bir dakika bakar mısınız
- Ben mi
- Evet
Ben sizi bir yerden tanır gibiyim
- Nasıl

Yanlış anlamayın ne olur beni
Maziyi yeniden yaşar gibiyim

Pardon bir dakika bakar mısınız
- Efendim
- Evet
Ben sizi bir yerden tanır gibiyim
- Olamaz

Terk edip gitmişti seneler önce
- Öyle mi
O vefasız sandım sizi görünce
Yıllardır bekledim dönecek diye
Dünyası yıkılmış garip biriyim

Ömrüm geçti onu unutamadım
- Öyle mi
Şu seven gönlümü avutamadım

Kimi görsem ona benzetiyorum
- Olabilir
Umutsuz çaresiz kalmış biriyim

Pardon bir dakika bakar mısınız
- Ben mi
- Evet
Ben sizi bir yerden tanır gibiyim
- Olamaz

Terk edip gitmişti seneler önce
- Vah vah
O vefasız sandım sizi görünce
- eee
Yıllardır bekledim dönecek diye
Dünyası yıkılmış garip biriyim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Adina arabesk dedigimiz her sey bu zavalli dünyasi yikilan adamin öyküsünde yer aliyor. Adina fantezi dedigimiz bir de dalginligi da söz konusu. Gördügü bayani yillardir unutamadigi birine benzetiyor, kadincagizi yillar önce biraktigi gibi saniyor.
Adina taverna dedigimiz yerlere has bir karsilama söz konusu gibi, sanirim kendisini dinlemeye gelen bayan bir konuga hosgeldiniz demek yerine direkt acikli hikayesini anlatiyor.

Vah vah !

Yalniz "vah vah" kismindaki ses de Ata Demirer'in Bülent Ersoy taklidini animsatti bana.

Bu kadar komplike, türlerin bulustugu bir sarkiyi tozlu sandiginin arasindan bulup cikardigin icin tesekkürler sana Kadri :=)

Kadri Karahan dedi ki...

Bir duyuma göre zaten Ata Demirer bir skecinde bu şarkıyı kullanmış sevgili Özgür :) ...

Valla bu karşılaşma beni çok mutlu etti bir de sanki o bayan tanıdığı kişi gibi geldi düpedüz kandırılıyoruz sanki, çaktırmayalım :) ...