6 Mart 2011 Pazar

Pazar'lık - Hasret Şarkıları


Hepimizin vardır; yok mudur? Hasret üzerimizden ne kolay ne zor, atabileceğimiz bir şey asla değildir. Hasret kimdir? Hasret hangi şehirdir? Hasret hangi renktir? Hasret hangi şiirdir? Yanıtını bu Pazar işiniz gücünüz yoksa bulmaya çalışın ve bu şarkılarda size yol arkadaşı olsun. Herhangi bir sebebi yoktu. Geçenlerde adı ‘’Hasret’’ olan bir şarkı dinledim ve seçkimi oradan yola çıkarak hazırladım. Hasrete yazılan nice şarkı var, unuttum sanmayın onları. Hasret birkaç şarkıya sığar mı?


Banu - Hasret Şarkısı
Göksel - Hasretinle Yandı Gönlüm
Gül Erda - Hasreti Arıyorum
Gülden Gökşen - Hasrete Ağıt - Ode To Longing
İzel - Hasretim
Kızılırmak - Hasret
Özer Atik - Hasretim Sana
Pamela - Ölüme Hasret
Sema - Hasret
Sezen Aksu - Hasret
Tanju Okan - Hasret
Yaşar - Hasret Ayazları

1 yorum:

Estar Abi dedi ki...

Bir de benden ek: İlhan İrem-Hasretim Sana.