6 Temmuz 2010 Salı

Tatil Zamanı


Ve yaz kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı artık. Adımıza biraz izin isteme ve tatile çıkma vakti öyleyse. Yaza dair sizler için seçtiğim sımsıcak şarkılarla ayrılıyorum kısa bir süreliğine ve en yakın zamanda görüşmek üzere diyorum. Kendinize iyi bakın, harika bir yaz diliyorum hepinize.


Ayten Alpman - Yaz Yağmuru
Bengü - Bu Yazı Bir Kenara Yaz
Betül Demir - Yaz Geliyor (Remix)
Ceyhun Çelikten - Yaz Akşamı
Eda Karaytuğ - Bir Yaz Akşamı Çamlıca Mehtabına Geldin
Grup Gündoğarken - Bir Yaz Daha Bitiyor
Herdaim Yonca - Yüreğim Yaz Yorgunu
Hümeyra - Yaz Bitti
Işın Karaca - Yaz
Melike Demirağ - Yaz
Sezen Aksu - Geçen Yaz
Teoman - O Yaz
Yaşar - Yaz Bitti
Zerrin Özer - Bu Yaz
+
Ege - Yaz Aşkım
Antonis Remos - Ma Den Ginete (Ege - Yaz Aşkım / Grek Versiyon)

2 yorum:

gokciceks dedi ki...

Bu yaz hiç beklediğimiz gibi geçmedi sanırım Kadri'm, her ne hikmetse üstümde yaza dair olmayan bir yılgınlık var.. Yazın kendine has bezginliğinin üstüne yazın yazılan yazılarında bir betbinliğini görmemek elde değil her birimizde..

Emeğin yüreğin ve inancın için teşekkür ediyorum kendi adıma sadece..

Bengü nün dediği gibi bu yazı bir kenara yazalım tekrarı olmasın mümkünse..

sorun şu ki önümüzde bitmek bilmeyen bir ağustos ayı var ..

ha gayret gülüm ha gayret..

Kadri Karahan dedi ki...

Uzun bir kışın ardından bu yaz bir garip gerçekten ama her şeye rağmen biraz da olsa inanmak lazım yazlara, eski hatırlarına hatta ve hatta eski kahırlarına ...

Biriktirip sıcağını olmadı kışın yaşamak lazım kim bilir ... Her şeye rağmen güzel olmanın inancı ile kalpte daha nicesinde buluşup nicesinde yol alacağımıza inanıyorum ben ...

Çok öpüyorum ...