31 Temmuz 2010 Cumartesi

MFÖ ile Sallandık


Kartal Festivali çerçevesinde izledim son konser MFÖ’nün oldu. Bugüne kadar müzik dünyasına çok önemli şarkılar kazandıran gruba gösterilen ilgi gerçekten görülmeye değerdi. Konserin açılışını grubun orkestrası yaptı ve ‘’Hatasız Kul Olmaz’’ ile başladı gece. Derken grup sahnede yerini ‘’Ele Güne Karşı’’ ile aldı ve hemen ardından ‘’Mazeretim Var Asabiyim Ben’’ isimli şarkılarını seslendirdiler. Gecenin final şarkıları ise ‘’Sarı Laleler’’, ‘’Ali Desidero’’ ve ‘’Sude’’ olurken özellikle ‘’Yandım Yandım’’, ‘’Güllerin İçinden’’ ve ‘’Yalnızlık Ömür Boyu’’ isimli şarkılarına performansları görülmeye değerdi. Kesinlikle çok büyükler, kesinlikle. Onlardan da yeni şarkılar dinlemek hakkımız. Sizler için paylaşacağım şarkıları ise ‘’Sakın Gelme’’.

MFÖ - Sakın Gelme

Hiç yorum yok: