14 Şubat 2010 Pazar

Sevgililer Günü Sürprizi


Ve blog okuyucularımıza özel bir Sevgililer Günü sürprizi. Sizler için 14 Şubat Sevgililer Günü’ne 14 şarkı tuttum ve bir özel seçki hazırladım. Yer alan şarkıları sanatçılarının özel konserleri ya da TV programları canlı performanslarından sizler için seçtim. Bu seçki de kimler yok kimler; sürpriz isimler, yorumlar ve düetler.


84 - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine
Aslı & Emre Aydın - Tüm Şehir Ağladı
Birsen Tezer & Tunç Öndemir - Küçük Bir Aşk Masalı
Bülent Ortaçgil & Zuhal Olcay - Aynalar
Candan Erçetin & İlhan Şeşen - Sen Benim Şarkılarımsın
Funda Arar - Alagül
Gülay - Sen Gelmez Oldun
Hande Yener - Delikanlım
Leman Sam - Kıyamam Sana
Sezen Aksu - Hoşgeldin
Sezen Aksu & Candan Erçetin - Vazgeçtim
Yıldız Tilbe - Geri Dön
Yıldız Tilbe & Yusuf Güney - Aşk Laftan Anlamaz ki
Zerrin Özer – Kıyamam




Ayrıca Emre Kalcı, F.Gül Yanık, Zeki Çelik ve benden özel şiirler - yazılar ve Ahmet Korukçu’dan ilk kez dinleyeceğimiz bir kendi sözü - bestesi sitemizde bir diğer sürprizimiz olarak sizleri beklemekte. Sevgililer gününüz kutlu olsun :)

Hiç yorum yok: