10 Aralık 2009 Perşembe

Bir Kere Daha ''Çığlık Çığlığa''

Birsen Tezer'i bir albümde ''Çığlık Çığlığa'' ile dinlemiştik ilk kez. Yıllar önce Bülent Ortaçgil için hazırlanan tribute çalışmada bu şarkısına getirdiği yorum dikkatleri de çekmişti. Müziğin yakın takipçisi olanlar ve yıllardır kendisini sahnelerden dinleyenler hep bir albüm yapmasını beklemişti kendisinin. Nihayetinde geçtiğimiz yaz ''Cihan'' isimli çalışması ile beklenen buluşma gerçekleşti ve de hasret bitti. Artık çok mutluyduk.

Bu çalışmasında bir kere daha dinledik ''Çığlık Çığlığa''yı ayrı bir solukta. Üstelik yine aynı ekiple, yine aynı akustik performansla ve yine çığlık çığlığa. Her dinlediğimde ayrı bir tat aldığım ve asla sıkılmadığım bu performanslardan birine daha tanıklık ettim dün gece. Ve artık sayısını unuttum kaç kere kayıt altına aldığımı şarkıyı. Sanatçı İstanbul gecelerinde sahne almaya devam ediyor ve yakın zamanda dinleyicileri ile Ankara, İzmir başta diğer şehirlerde de buluşmayı planlıyor. Her Çarşamba saat 22'den itibaren Jazz Cafe'de her Pazar ise Kadiköy SHAFT'ta dinleme şansını bulabilirsiniz Birsen Tezer'i. İzzet Öz, Cezmi Ersöz, Uğur Polat, Fırat Danış, yorumladığı ''Balıkesir'' şarkısının da söz yazarı - bestecisi olan Zafer Cımbıl da dün kendisini izlemeye gelen dinleyicileri arasındaydı. Yine büyülenerek dinledim, yine ayrı bir hüzün yükledim yüreğime. Gece bitsin hiç istemedim elbette.

1 yorum:

gokciceks dedi ki...

Uğur Polat mı dedin Kadrim .. Eğer bu kayıt sana aitse insan arada onuda çekerdi aşk olsun:)Çığlık çığlığa kaldım bak gece gece:))

Dilerim Birsen Tezer'in çiçeği burnunda bir hayranı olarak Ankara'da dinleme fırsatı bulabilirim..
Paylaşım içinde teşekkürler..