26 Haziran 2009 Cuma

Michael Jackson


Geceyi karşılıyordum; laflıyorduk arada arkadaşlarla bilgisayarımızın başında; bir ileti karşımda ve bir anda büyük bir şaşkınlıkla kendimi attığım sayfa BBC Resmi sitesi; sonra bir diğeri, bir diğeri ... Derken; bir bir düşmeye başladı iletiler; Emre ile karşılaştık bir boşlukta; şaka mı bu Kadri dedi; bir iki üç satır sonra sustuk. TV kumandasına dokundum sonra; açtığım haber kanallarının hepsinde başlık şu: Michael Jackson öldü ...

Yıllar önce aldığım albümleri geldi aklıma; Her birini nereden ve hatta hatta az çok ne kadara aldımı hatırladığım kareler ki bu bir iki saniyelik bir an ama hatırladım işte. En uzunu ''Bad'' albümü olmuştu; video karşısında beklerdim kliplerini kayıtlamak için. Sonra bir an yeniden İnönü stadına gittim. Blue Jean dergisinin 100 kişiye verdiği Michael Jackson konserinin talihlilerindendim ve yerimi almakta gecikmemiştim. İlk kez bir dünya starına birkaç adım uzakta; ilk kez muhteşem bir kalabalık arasında artık o şarkılar ile aynı göğün altındaydım. Böylesi özel bir anıya sahip olduğumu bu gece bir kere daha anladım.

Az önce web sayfasını araladım; bir saat önce baktığımda 2010 yılına kadar olan konser programının çizelgesi vardı ki artık yoktu. Bir daha görüşemeyecektik olan biten buydu. Velhasıl bir starın bir büyük starın arkasından yazılacak, söylenecek çok şey olsa gerek ben daha ötesini şu an için yapamayacağım; hâlâ şaşkınım hâlâ inanamamaktayım ki uyumalıyım belki geçer sonra; belki geçer sonra.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kadricigim..
Micahel Jackson popüler kültürün son KRALiydi..
Onun gibi bir cocuk dahi, modern dansci ve özgün yorumcu sanirim zro gelecek ki hele tüketim kanallari bu kadar cesitlenmis ve hizliyken neredeyse zor...

Umarim ben yanilirim..

Bu arada Konserini izleyen az sayida insandan birisin.. Nasil bir konserdi, detaylarindan da bahsedebilir misin ?

Sonucta POP un KRAL iydi o !