20 Kasım 2009 Cuma

Emanet


Sen benim içimdeki büyük yangınların adı
Ben senin gecendeki mavi ya da günümdeki sarı
Sen benim şehrindeki bütün sokakların adı
Ben senin yüzümdeki çizgi dünündeki anı

Hadi kalk gel bul bi bahane
Birazcık heves biraz cesaret
İlk günkü gibi duruyor hala
Kalbin ömürlük bende emanet


Günlerdir Yonca Lodi'nin yeni şarkısına kilitlenmiş bulunuyorum. Bugüne kadar müzikal kimliği ile beni hiç şaşırtmadı Lodi ve hep sesine yakışan şarkılarla bizi buluşturmayı başladı. ''Emanet'' sözü ve müziği ile lezzetli, bütün bir şarkı. Zeki Güner imzalı, Hakan Yeşilkaya düzenlemesini yapmış ayrıca akustik versiyonu da mevcut. Şarkı internet ortamından satışta sunuldu ve önümüzdeki günlerde klibi de ayrıca çekilecek ve beraberinde ''Canım Ailem'' dizisinde de kullanılacak. Evet, ''Emanet'' kesinlikle yılın en iyi şarkılarından.

Hiç yorum yok: