5 Ağustos 2011 Cuma

Şarkılarla Temmuz

Nerede o eski yazlar, nerede o ardı ardına çıkan hit şarkılar. Ne kadar özlüyorsak o kadar yeni bir şeylere, şarkılara ya da albümlere eskiden olduğu gibi sarılamıyoruz zira yazın tam ortasının yani Temmuz ayının listesini yaparken biraz üşüyorum yalan değil. Netice de çok ama çok sevdim diyemiyorum ama iyilerimi netice de çok ama çok beğenmedim demiyorum ama kötülerimi sanırım şu şekilde yan yana getirebiliyorum. Ağustos hadi sen güldür yüzümüzü.


En İyi Albüm:

01 - Sema - İstanbul’lu Efsane Hanımların Dillerinden Şarkılar 1895 - 1940 (İst. Kültür Sanat)
02 - Maria Faradouri & Zülfü Livaneli - Maria Faradouri Tragoudai Livaneli (EMI)
03 - Ajda Pekkan - Farkın Bu (DMC)
04 - Cüneyt Ergün – Bilinmeyen Saat Uygulaması (Güvercin)
05 - Cem Tuncer & Nail Yurtsever - Öyle Bir Geçer Zaman ki Soundtrack (Ada Müzik)

En Kötü Albüm:

01 - Candan Erçetin - Arajman 2011 (Seyhan Müzik)
02 - Işın Karaca - Arabesque II - Geçmiş Bize Yakışıyor (Pasaj Müzik)
03 - Çelik - Kalp Gözü (Statu Prod.)
04 - Zeynep Dizdar - Viraj (Erol Köse)
05 - Hakan Peker - Karamela (Öztoprak Müzik)

En İyi Şarkı: Gülşen - Sözde Ayrılık
En Kötü Şarkı: Hakan Peker - Karamela

En İyi Single: Gülşen - Sözde Ayrılık & Gökçe - Tuttu Fırlattı
En Kötü Single: Soner Sarıkabadayı - Tuzlu Su

En İyi Çıkış (Erkek): Cüneyt Ergün
En İyi Çıkış (Kadın): -
En İyi Çıkış (Grup): -

Hiç yorum yok: